"Laur Klienta" to zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi firmom, producentom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które firmy/produkty/usługi obecnie są liderami jakości i innowacyjności w swojej branży. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - są tak naprawdę nagrodą polskiego klienta. Ponieważ wyboru najlepiej cenionych produktów dokonują oni sami. Laur Klienta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.
Jakie produkty, marki i usługi polski konsument uważa za najlepsze i chętnie poleca innym osobom?
Co nowego?
Do niezależnych podmiotów zewnętrznych przeprowadzających sondaże internetowe, wśród których dotychczas większość głosowań prowadziła na swoich portalach
Agora S.A., dołączył kolejny – INFOR PL S.A. Dzięki temu możemy szybciej i w szerszym zasiegu poznać odpowiedź na pytanie jakie produkty, marki i usługi cieszą się największym zaufaniem wśród konsumentów.
I Głosy zbierane drogą telefoniczną
Losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz kontaktów telefonicznych proszone są o wskazanie preferowanych produktów i usług podczas rozmowy telefonicznej.
II Plebiscyt na stronach internetowych przeprowadzany przez niezależne organizacje zewnętrzne
W zależności od kategorii, w której chcemy poznać preferencje konsumentów, umieszczamy sondę na różnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno - społecznościowych.
Formy graficzne zawierające kategorie do głosowania rozmieszczone są w sieci w modelu ROS (Run On Site). Jeden użytkownik może jednak oddać głos w danej kategorii tylko raz. Wyświetlanie banneru do głosowania, prócz zbierania głosów, niesie za sobą wartość kampanii wizerunkowej tzn. setki tysięcy razy pokazujemy użytkownikom znak towarowy, jakim jest Laur Klienta/Konsumenta, jak również nazwy marek biorących udział w głosowaniu.
Łącznie w ten sposób zbieramy minimum 1000 głosów w każdej z kategorii Lauru Konsumenta /Klienta .
Elitarne grono marek, któremu rokrocznie, mimo zmieniających się trendów rynkowych, udaje się utrzymywać czołową pozycję w plebiscycie Laur Klienta, zasługuje na specjalne wyróżnienie. Taką nagrodą jest Top Marka w programie Laur Klienta. Tym prestiżowym godłem mogą się pochwalić marki o szczególnej pozycji - niekwestionowani liderzy w swojej kategorii. Ostatecznej oceny pozycji marki wśród konkurencyjnych brandów dokonuje Komisja Konkursowa. Podstawą analizy jest popularność oraz głosy przyznawane przez klientów w plebiscycie Laur Klienta. Odznaczenie marki tytułem Top Marka potwierdza jej wysoką rozpoznawalność i wartość wśród polskich odbiorców.
Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach / markach / usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już dobywających serca klientów. Dotyczy ona również produktów / marek / usług, które objęła nowa, ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, które przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.), oraz tych, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta/Klienta.O nominacji produktu/marki/usługi decyduje duże zainteresowanie nowościami rynkowymi lub produktami o znacznym wzroście popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. Dla laureatów przygotowaliśmy godła Laur Konsumenta / Klienta - Odkrycie 2019. Marketingowe wykorzystywanie godeł
nieograniczone terytorialnie ani czasowo) określone jest wymogami licencyjnymi. Licencja ta jest odpłatna, a szczegóły finansowe ustalane są dwustronnie, pomiędzy Organizatorem a Laureatem.
"Laur Klienta" to zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi firmom, producentom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które firmy/produkty/usługi obecnie są liderami jakości i innowacyjności w swojej branży. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - są tak naprawdę nagrodą polskiego klienta. Ponieważ wyboru najlepiej cenionych produktów dokonują oni sami. Laur Klienta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.
Laur Klienta jest jednym z dwóch godeł promocyjnych, które w zdecydowanie największym stopniu przekonują do zakupu. 3 spośród 9 najlepiej rozpoznawalnych godeł promocyjnych w Polsce są związane z programem Laur Klienta. Są to: Laur Klienta, Top Marka, Odkrycie Roku
NA PODSTAWIE BADANIA CCS2013 WYKONANEGO PRZEZ GFK POLONIA NA ZLECENIE DOMU MEDIOWEGO AEGIS MEDIA, LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2013 NA PRÓBIE 3000 OSÓB W WIEKU 15 - 64 LAT
OSÓB TWIERDZI, ŻE GODŁO NA OPAKOWANIU WPŁYWA NA WYBÓR OZNACZONEGO NIM PRODUKTU
OSÓB ZWRACAJĄCYCH PRZY ZAKUPACH UWAGĘ NA ZNAKI PROMOCYJNE, WSKAZAŁO LAUR KLIENTA JAKO NAJBARDZIEJ PRZEKONUJĄCE GODŁO PROMOCYJNE W POLSCE
3 SPOŚRÓD 9 NAJLEPIEJ ROZPOZNAWALNYCH GODEŁ PROMOCYJNYCH W POLSCE SĄ ZWIAZANE Z PROGRAMEM LAUR KLIENTA
W ramach konkursu przyznawane są następujące wyróżnienia: złoty Laur Klienta, srebrny Laur Klienta, brązowy Laur Klienta, Grand Prix konkursu Laur Klienta, Odkrycie Roku oraz Top Marka konkursu Laur Klienta.
Głosy w plebiscycie zbierane są na partnerskich stronach internetowych (do niezależnych podmiotów zewnętrznych przeprowadzających sondaże internetowe, wśród których dotychczas większość głosowań prowadziła na swoich portalach Agora S.A., dołączył kolejny – INFOR PL S.A.) oraz drogą telefoniczną (losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz kontaktów telefonicznych, specjaliści z danych branż, dystrybutorzy proszone są o wskazanie produktów i usług podczas krótkiej rozmowy);.
Ze względu na swoją rozpoznawalność i efektywność marketingową godło Laur Klienta stanowi ogromną wartość promocyjną, odzwierciedlając przy tym realne tendencje rynkowe. Logotyp wędruje na opakowania produktów, strony internetowe laureatów, a także zdobi banery oraz foldery reklamowe. Często pojawia się również w reklamach telewizyjnych, realizowanych w oparciu o przyznane wyróżnienie. Godło Laur Klienta są potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek i zbiorową formą rekomendacji klientów.
Elitarne grono marek, któremu rokrocznie, mimo zmieniających się trendów rynkowych, udaje się utrzymywać czołową pozycję w plebiscycie Laur Klienta, zasługuje na specjalne wyróżnienie. Taką nagrodą jest Top Marka w programie Laur Klienta. Tym prestiżowym godłem mogą się pochwalić marki o szczególnej pozycji - niekwestionowani liderzy w swojej kategorii. Ostatecznej oceny pozycji marki wśród konkurencyjnych brandów dokonuje Komisja Konkursowa. Podstawą analizy jest popularność oraz głosy przyznawane przez klientów w plebiscycie Laur Klienta. Odznaczenie marki tytułem Top Marka potwierdza jej wysoką rozpoznawalność i wartość wśród polskich odbiorców.
Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach / markach / usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już dobywających serca klientów. Dotyczy ona również produktów / marek / usług, które objęła nowa, ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, które przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.), oraz tych, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta/Klienta.O nominacji produktu/marki/usługi decyduje duże zainteresowanie nowościami rynkowymi lub produktami o znacznym wzroście popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. Dla laureatów przygotowaliśmy godła Laur Konsumenta / Klienta - Odkrycie 2019. Marketingowe wykorzystywanie godeł
nieograniczone terytorialnie ani czasowo) określone jest wymogami licencyjnymi. Licencja ta jest odpłatna, a szczegóły finansowe ustalane są dwustronnie, pomiędzy Organizatorem a Laureatem.
PROMOCJA
WZMOCNIENIE WIZERUNKU
PRESTIŻ
BUDOWANIE ZAUFANIA
15 LAT NA RYNKU
NOWi KLIENCI
UTRWALENIE MARKI
CZYTELNOŚĆ WYBORU