ODKRYCIE ROKU
Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach / usługach innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Dotyczy ona również produktów i / usług, które objęła nowa, ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.) oraz tych, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta/Klienta. O nominacji produktu/ /usługi decyduje duże zainteresowanie daną nowością rynkową lub znaczny wzrost jej popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy też producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu lub usługi, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.
NA PODSTAWIE BADANIA CCS2013 WYKONANEGO PRZEZ GFK POLONIA NA ZLECENIE DOMU MEDIOWEGO AEGIS MEDIA, LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2013 NA PRÓBIE 3000 OSÓB W WIEKU 15 - 64 LAT
METODOLOGIA
1. Producent produktu/ usługi/.
2. Dystrybutor produktu/ usługi/.
3. Konsument.
4. Respondenci plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta.
5. Koordynator konkursu Laur Konsumenta/ Klienta.
6. Członek Kapituły.
ODKRYCIE ROKU
Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach / usługach innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Dotyczy ona również produktów i / usług, które objęła nowa, ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.) oraz tych, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta/Klienta. O nominacji produktu/ /usługi decyduje duże zainteresowanie daną nowością rynkową lub znaczny wzrost jej popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy też producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu lub usługi, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.
OSÓB TWIERDZI, ŻE GODŁO NA OPAKOWANIU WPŁYWA NA WYBÓR OZNACZONEGO NIM PRODUKTU
OSÓB ZWRACAJĄCYCH PRZY ZAKUPACH UWAGĘ NA ZNAKI PROMOCYJNE, WSKAZAŁO LAUR KLIENTA JAKO NAJBARDZIEJ PRZEKONUJĄCE GODŁO PROMOCYJNE W POLSCE
3 SPOŚRÓD 9 NAJLEPIEJ ROZPOZNAWALNYCH GODEŁ PROMOCYJNYCH W POLSCE SĄ ZWIAZANE Z PROGRAMEM LAUR KLIENTA
METODOLOGIA
Głosowanie Kapituły Konkursowej odbywa się metodą z dodatkowym warunkiem większości bezwzględnej. Jest to metoda stosowana przy dużej ilości propozycji do wyboru. Obejmuje ona 2 tury głosowania.
1. Producent produktu/ usługi/.
2. Dystrybutor produktu/ usługi/.
3. Konsument.
4. Respondenci plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta.
5. Koordynator konkursu Laur Konsumenta/ Klienta.
6. Członek Kapituły.