ODKRYCIE
ROKU
OSÓB TWIERDZI, ŻE GODŁO NA OPAKOWANIU WPŁYWA NA WYBÓR OZNACZONEGO NIM PRODUKTU
OSÓB ZWRACAJĄCYCH PRZY ZAKUPACH UWAGĘ NA ZNAKI PROMOCYJNE, WSKAZAŁO LAUR KLIENTA JAKO NAJBARDZIEJ PRZEKONUJĄCE GODŁO PROMOCYJNE W POLSCE
3 SPOŚRÓD 9 NAJLEPIEJ ROZPOZNAWALNYCH GODEŁ PROMOCYJNYCH W POLSCE SĄ ZWIAZANE Z PROGRAMEM LAUR KLIENTA
LAUR KLIENTA / KONSUMENTA
Głosowanie Kapituły Konkursowej odbywa się metodą z dodatkowym warunkiem większości bezwzględnej. Jest to metoda stosowana przy dużej ilości propozycji do wyboru. Obejmuje ona 2 tury głosowania.
I tura - Każdy członek kapituły oddaje głos na maximum jednego kandydata. Jeśli któraś z propozycji uzyska większość bezwzględną, głosowanie uznaje się za zakończone. Jeśli nie, do II tury przechodzą te dwie opcje, które uzyskały najwięcej głosów.
II tura - Głosy oddaje się na co najwyżej jedną z dwóch pozostałych możliwości. Konieczne jest uzyskanie większości bezwzględnej. Większość bezwzględna: Gdy prezentowany kandydat zyskuje poparcie więcej niż połowy ważnie oddanych głosów; jest on zaakceptowany, gdy więcej jest głosów „za” niż wszystkich innych ważnych głosów (przeciwnych i wstrzymujących się). Bezwzględna większość to liczba większa od połowy. Głosy wstrzymujące się są brane pod uwagę. Oddanie głosów nieważnych lub nieoddanie ich wcale przyczynia się do obniżenia limitu głosów niezbędnych do uzyskania większości bezwzględnej. Prezentowanie kandydatów: Kandydaci są prezentowani Kapitule Konkursowej przez koordynatorów branżowych konkursu Laur Klienta/ Konsumenta – osoby odpowiedzialne za poszczególne kategorie.
Zgłaszanie kandydatów: Zgłoszenia do nagrody Laur Klienta/ Konsumenta Odkrycie Roku przyjmowane są drogą elektroniczną (info@rzeczobiznesie.eu). Zgłaszający: Zgłoszenia do nagrody Laur Klienta/ Konsumenta Odkrycie Roku może dokonać: 1. Producent produktu/ usługi/. 2. Dystrybutor produktu/ usługi/. 3. Konsument. 4. Respondenci plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta. 5. Koordynator konkursu Laur Konsumenta/ Klienta. 6. Członek Kapituły.